Στόχος του c-mor.gr είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες.

Εάν παρόλα αυτά ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 15 (δεκαπέντε) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους χωρίς καμία επιβάρυνση επιστροφής, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται με κάποια από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών. (ACS COURIER, ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ). 

Αρχική προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος/των προϊόντων είναι η άμεση  επικοινωνία με το c-mor.gr τηλεφωνικώς στο 26210 23230 ή αποστέλλοντας  e-mail στο info@c-mor.gr

Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να συμπληρώσει το δελτίο επιστροφής που βρίσκεται μαζί με την απόδειξη που θα παραλάβει.

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι : 28ης Οκτωβρίου 37 , Πύργος, 27100, Ελλάδα

Τηλ. 26210 23230

Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης  κλπ). Εφόσον το προϊόν/τα προϊόντα δεν συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς, η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει δεκτή σε καμία περίπτωση.


Η πρώτη επιστροφή του προϊόντος/των προϊόντων είναι δωρεάν για αποστολές εντός Ελλάδας. Για την εκ νέου αποστολή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με 5€ (κόστος αποστολής).                                                                                          Σε δεύτερη ή τρίτη αλλαγή, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη (€5 επιστροφή + €5 νέα αποστολή=10€).

Σε παραγγελίες που πραγματοποιούνται εκτός Ελλάδος, για την επιστροφή των προϊόντων καθώς και για την εκ νέου αποστολή τους, όλα τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη, επιλέγοντας αυτός την μεταφορική εταιρεία που επιθυμεί. 

Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό. Τα ολόσωμα μαγιό και το κάτω μέρος των μπικίνι θα πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία.

Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν αυτή η ταινία έχει αφαιρεθεί ή αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας.

Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή. Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το c-mor.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σημαντικές πληροφορίες για την επιστροφή χρημάτων:

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος με την παραγγελία του, έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, μέσα σε διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών από την ημέρα αποστολής των προϊόντων, συμπληρώνοντας σωστά το έντυπο Υπαναχώρησης που συνοδεύει τα προϊόντα,  στέλνοντας το με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@c-mor.gr ή τοποθετώντας το εντός της συσκευασίας που πρόκειται να επιστραφεί. 

Όλες οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από την Alpha Bank. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων σε διαφορετική τράπεζα από τη συνεργαζόμενη (Alpha Bank), τυχόν διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για την επιστροφή των χρημάτων θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε τα ακόλουθα:

- Όνομα δικαιούχου

- Τράπεζα

- Αριθμό τραπεζικού λογαριασμού 

- IBAN 

Η επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή σε προϊόντα με έκπτωση 50% και άνω. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή του προϊόντος.

Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον χρήστη με 5.00 ευρώ ανεξαρτήτως ποσού . Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση της παραγγελίας του, το ποσό της επιστροφής πιστώνεται στην καρτέλα του σε μορφή credits* και μπορεί να τα εξαργυρώσει όποτε αυτός επιθυμεί. *(1 credit = 1 ευρώ)

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.  


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς.

Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.

Ωστόσο, το c-mor.gr διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό.

Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η c-mor.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

ΕΣΩΡΟΥΧΑ

Αλλαγή ή επιστροφή σε εσώρουχα , δεν γίνεται δεκτή, εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν.